Barnpassning utan blöjbyte??? Sista delen?

2010-11-25 @ 14:10:34

De tidigare inläggen i  ämnet finns här, här och här.

Jodå. Eller nejdå. Blöjbyten, de gör de inte. Min kompromiss (känns inte som värst mycket till kompromiss från deras sida) har därför blivit att de får komma ner till mig i badet så byter jag Sebastians blöja. Då slipper han sitta och lida lilla älsklingen. (Jag såg att andra träningsställen gjorde så, tror dock inte att det är så många som tränar vattengympa då). Jaja. Så får det bli.

Vi har varit där en gång till och då behövdes inget blöjbyte så det kan nog vara okej ändå. Bara Sebastian blir av med eventuell bajsblöja, så är jag nöjd.

När vi åkte dit sist var Sebastian själaglad och satt och sjöng en sång om hon som passar honom när han är där. Det är ju gott betyg så det ska bli hårt att säga att han inte får följa med i kväll för att han är sjuk.

Tycker att inläggat i alla fall passar i Uppsträckningfacket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0