Barnpassning utan blöjbyte??? Del 2½

2010-11-09 @ 20:23:20

Detta är "del 2½". "Del 1" hittar du här och "del 2" hittar du här.

Undrar hur det kommer att sluta. Är lite rädd för att de kommer att höja åldersgränsen. Vore dålig PR tycker jag och undrar i mitt stilla sinne vilken tidning som kunde skriva min story.

I dag vid middagsbordet säger Sebastian "jag följa med dig, du åka och träna, jag leka (namn) då. Titta små tågen också." Jag vill verkligen ha kvar vår myskväll. Jag har inte nämnt detta för Sebastian sedan jag ringde för en vecka sedan så det märks att han tyckte om att åka med mig, nu när han pratar om det och tycker att det snart borde vara dags igen. Åh, Sebastian, jag hoppas verkligen att jag kan ta med dig igen älsklingen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0