Nätdejting

2015-09-06 @ 14:37:04

I den härliga världen av nätdejting. 
 
Jag tror på att säga tack men nej tack då jag inte är intresserad. Jag svarade en användare 35 år från annan stad att "det är för många saker som inte passar det jag söker" men tack.  
 
 
Detta är svaret jag fick,
 
"
vadå många saker som saknas bvem tror du att du e du ska va glad för det du får sluta tro du e så mycket bätre än alla andra du e bara en vanlig random människa och du visade precis hur väldigt oseriös du e 

kanske dags å bete dej som en 37 åring och inte som en 3 åring :)  
"
Användaren blockerade mig sedan och ger mig inte möjlighet att svara. 
 
 
 
Detta hade jag svarat, 

"Av respekt till dig för att du skrev till mig svarar jag dig att jag inte är intresserad. Tråkigt att du inte kan ta ett nej. Ännu tråkigare att du har behov av att se ner på någon pga din oförmåga. Nu vet jag att jag inte gjorde fel då jag valde bort dig. Sedan när får vi inte välja vår partner?

Gäller din vishet dig själv också eller gäller den bara de tjejer som säger nej till dig? Att säga att någon ska ta det den får är inte någon komplimang till dig själv. De som inte säger nej tycker du att de bara tar det de får? Dvs dig? Du resonerar konstigt. 

Jag vet vad jag söker. Tycker du att det är oseriöst att inte bara ta det jag kan få? Är du så snar på att döma då kan det bli svårt att hitta någon, eller hålla kvar någon.

Jag är beteendevetare och ditt svar säger mycket om dig. Lycka till i livet med kärleken."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0