Jamen va f-n - Inga släktingar är välkomna!

2015-09-16 @ 07:34:08

Spindeln som under en kort vistelse fick flytta ner på gräsmattan för "att det inte funkade" hade tydligen en syster som inneboende.. 
 
Ok. Ganska stor spindel kryper under morgonen på väggen över soffan och jag tar mina jeans, ja mina JEANS, som jag sedan ska ha på mig(!) i dag... - fråga mig inte hur jag tänkte - och slår till spindeln, i en vinkel som jag tänker ska vara bort från soffa och säng(!), ner på golvet. Spindeln försvinner från väggen men kryper sedan inte fram då jag lyfter på mina jeans.. som nu ligger på balkongen...! 
 
Nu kan alltså spindeln vara i soffa eller säng.. eller i mina jeans som jag nu ska gå ut och lyckas vränga om den nu skulle fått för sig att ta sin tillflykt ner i ett byxben.. Vad är lärdomen av detta? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0