Tånaglar och sådant

2015-01-10 @ 22:35:00

Jag sprang Lidingöloppet. Jag fick några blånaglar varav en av dem är stortånaglen som nu mer är åt det vita hållet. Försöker klara den från att ramla av. 
 
Mitt problem. Jag dansar regelbundet salsa, lite bachata och kisomba. Jag har skor där tårna syns. Jag vill ha kvar min nagel. Vill dock inte ha den vit.. Jag har hittills målat naglarna för jag vill inte att den med vit nagel ska misstolkas som nagelsvamp ("är det inte det då" - frågade min egen kille/sambo/fästman/pappa till mina barn när jag undrade hur mycket det syntes att den var vit..).  =(
 
Jag vill slippa mecket med det nagelack som - jag inte tvivlar på - högst sannoligen aldrig igen kommer att användas förutom i detta syfte. Jag är en fotbollsperson och inte en målade-tånaglar-person..
 
Jepp, detta är mitt problem..
Vilket är ditt mest triviala problem, just nu?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0