Laddar för Öppet Spår =)

2015-01-12 @ 22:44:00

Jag led mig mer eller mindre igenom september månads Lidingölopp.. Jag gjorde det. Fick nog intrampad hälkudde på köpet efter träning och utförande i undermåliga skor men jag led mig.. nog.. igenom mer är halva loppet skulle jag tro. Tänkte därför lida mig igenom nästa steg i utmaningen till mig själv á la En svensk klassiker.. Öppet spår. =)
 
Jag har påbörjat Vasaloppet (och inte fullföljt) två ggr men med mer erfarenhet - har skidat fem vintrar i mitt liv.. ej i följd har jag istället funderat på det mer utspridda Öppet Spår och när nu mamma och syster ska upp för Tjejvasan som jag hängt på två ggr (första gången i sjätte månaden - mamma mia..) och fullföljt så varför inte testa det liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite längre loppet dagen efter deras.. då.. när vi ändå.. är där menar jag. Sedan återstår "bara" Vätternrundan á 300 mil (simningen räknas inte för det har jag gjort så många ggr så den kommer på köpet som bonus). 
 
Hihi. I like!
 
Boendes på för närvarande  - samt i angränsning till dags datum dagars och veckors och veckors - snöfri plats kom jag med tacksamhet på att våtväst är ganska likt skidåkning vad gäller muskel och konditionsträning.. typ..
 
=) God kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0