Att städa efter tidigare hyresgäst efter inflytt!

2015-08-02 @ 10:48:20

Känsligt inlägg om du är "äckelmagad".. du går kanske i och för sig förskonad om du ej gjort denna rengöring i rörsystemet under handfat samt golvbrunn..
.
.
.
.
Fast nog inte förskonad mot detta. När vi flyttade in i hus och föregående hyresgästen hade anlitat en firma för flyttstäd... och jag sedan kom intet ont anandes med min toaborste med ett sådant där extra skaft som går under ringen (varför skriver jag ens om detta.. blä.. har golvbrunnen kvar att göra här också).. det äckligaste jag gjort i mitt liv. Tack för den presenten liksom. 
 
 
 
 
Så var det här. Nu. Avloppet måste ha luktat innan lägenheten såldes för det började lukta tidigt. "Ja men, det är bara att göra rent koppen under handfatet". Jo men, det är en hemmasnickrare som gjort badrummet så nu har jag tagit isär ett rörsystem med fem krökar, och sammanlagt nio delar (ja det är på plats igen..) och har nu gjort rent efter - ja, inte mig själv, igen.. =(
 
Min fråga är om det inte är rent hyfs att inte lämna sådant? Jag kan göra det utan problem. Jag är inte äckelmagad men JAG VILL INTE behöva göra det - efter någon annan.. blä.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0