Åldrande

2014-05-09 @ 23:55:19

Ska gå på toaletten, kastar en blick i spegeln, ler, som vi gör, sätter upp vår spegelmin och vrider huvudet på samma sätt och ser på oss själv på det speciella sätt vi alltid gjort/gör. I dag ser jag dock mer. 
 
 
Jag blir vackrare (vet hur lite jag kan sminka mihg - hur jag ska föra mig), jag kommer aldrig att ha problemhy igen (lchf vill do that for you), jag lär mig att dansa salsa (thanks to a retired partner that opened this world) och jag håller på att hitta rätt frisyr och hårfärg för mig. Som ett fint vin åldras jag, utvecklas, blir bättre. ;)
 
Jag utvecklas med min familj, jobbar med mig själv och de nära omkring mig och jag håller på att skapa mitt liv, bättre och bättre dag för dag.. Småbarnsuppfostran, puh, SÅ glad är jag över att ha min fina M. =) Kärlek. Var vore jag om jag inte hade delat föräldraskap. 
 
Jag hittar mig själv i dansen, får komplimanger som väcker min förståelse för och återvinner min uppskattning av vem jag är och vad jag sprider runt omkring mig. Glädje. 
 
Jag har aldrig varit friskare, klokare, hälsosammare. Jag tar hand om mig själv och lär mig hur jag bäst tar hand om mig själv. Jag tar bort gifter i säväl mat som medel som används till vår dagliga kroppsliga omsorg (bl.a. lchf och "no poo"). 
 
Jag finner min balans och kommer underfund med vad som fungerar för mig. Jag är påväg, jag är mitt i livet och mitt i lärdomen om mig själv. Jag har kommit långt med mig själv men jobbar hela tiden.
 
Jobbet är bra men även här utvecklas jag. Vem vet var jag hamnar, tillslut. Det är frustrerande, utvecklande och spännande. 
 
 
Jag är 36 och livet leker. =) God helg. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0