LCHF - striktare och sockerfritt - v 1 (4)

2014-04-27 @ 16:09:00

Så hur har det gått?
 
Träningen är på topp. Kör Linus Johanssons varianter på youtube. "Stark och rörlig" mm. Friskgymnasten.se  5-6 övningar, 8 repetitioner så många gånger du hinner på 15 min. Funktionell träning. I LÖV IT! Sprungit en del gånger efter det passet, eller cyklat. 
 
Jag har ätit MYCKET paranötter under veckan. Tänker att det ändå är ganska okej. Det kan jag nog trappa ner. Första källen åt jag upp resterande jordnötter i jordnötspåsen, "för att det inte skulle ätas dessa veckor och behövde ta slut"... Efter salsakväll åt jag en grapefrukt, keso och paranötter. En kväll har jag ätit hallon, blåbär och grädde. En kväll två glas vitt, en annan två glas rött. "Dat is alles" ;) 
 
8:16 har jag alltså kört fem dagar. (En kväll av de tre som inte blev var det att behöva någonting efter att jag kommit hem från danskväll. En annan var det sen middag. Sista var att "en gång i veckan kan det väl vara okej att äta grädde och bär..). 
 
 
 
Apropå förra inlägget, jordnötterna första dagen. "Jag äter upp dem i dag så att jag inte äter dem någon annan dag nu när jag ska köra striktare och sockerfritt i fyra veckor.. ". Upp i sadeln igen. Kom igen!
 
 
Tillägg ikväll för lite rött till maten. En ruta 90%-ig mörk choklad. Vi hade grillat och satt i trädgården och åt i kvällssolen.
 
Godkänd vecka.
(Stod emot sötsaker vid ca 5-6 tillfällen, varav ett småbarnkalas med alldeles för mkt socker). 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0