Latinskt

2013-10-06 @ 00:00:00

Prövade nytt dansställe. Pardans, såsom salsa är jättebra, trevligt, roligt.. om en får dansa.
 
Helt värdelöst att alla tjejer efter genomgången då vi fått lära oss, när vi sedan ska dansa fritt resten av kvällen, står i utkanten av dansgolvet och väntar på att bli uppbjuden. Musiken var grym och det var mer än frustrerande att inte få dansa.
 
Okej visst, jag var ny på stället, ett nytt ansikte och visst, ett osäkert kort men de andra damerna då? Jag stod och smådansade, kunde inte vara stilla och det var därför jag var där men jag blev av en annan kvinna erbjuden en stol att sitta på. Mer passivt, nej tack. Jag tror att ska jag kunna gå på ett sådant ställe igen behöver jag bjuda upp själv för att passivt stå och titta på och låta någon annan bestäma när jag ska få dansa.. Näe, inte för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0