"Vad gör du hemma?"

2013-05-30 @ 10:33:00

Är hemma för att låta mina suturer på magen läka ordentligt. Var inte jättelätt att jobba med dem.
 
Jag ser olika teman över dagarna än så länge..
 
I förrgår var det TV-tittardag. Sista episoderna av So you think you can dance season 6 och "Snow white - a tale of terror" (igen). Båda så himla bra. Nu vill jag bli dansare igen! =) Uppfriskande med en stark snövit som råkar ut för massor och inte skriker i en "high pitch" utan mer som föda barn, urkvinnans läte.. Nu vill du se filmen eller hur ;)
 
I går sträckläste jag färdigt bokcirkelboken. För nyfiken själ se inlägget "Recensioner". 
 
I dag är det datorn. Lite bloggande och facebookande men strax en massa jobbsökande. 
 
I morgon kan det bli Morgan Allings ljudbok "Kriget är slut" som handlar om hans uppväxt (otroligt bra, han läser den själv) samtidigt som jag sittandes kanske går igenom påsar med babykläder efter två barn!
 
 
Bara lite frustrerande att se hur det fina vädret och lite regnstänk får gräsmattan på baksidan att växa utan att jag, som för en gångs skull "har tid" (dvs. jag är hemma), kan klippa gräsmattan. Det blir Ms syssla. Jag ska vila. =(



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej vännen! Vad har hänt med magen? Hoppas du mår bra (utöver magen...) och familjen också!!

Svar: Hej Lisa! Kul att du tittar in här! Hoppas allt är bra med dig och familj.
För några år sedan tog jag bort leverfläckar på ryggen som satt vid bhn och besvärade mig. Det var en sådär upplevelse så jag har skjutit på att göra framsidan. Nu gjorde jag det och hade lite besvär efteråt. Det är lugnt nu, jag behövde bara vara mer stilla under läkningen än vi först trodde. Tack för omtanken. =)

Annars är allt bra.
Kram!
Mamma medknuff

2013-05-30 @ 23:55:02
URL: http://www.lillafruwerner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0