Sömn? Snart.. jag ska bara..

2013-05-10 @ 01:26:21

Vid något tillfälle här satt jag och småresonerade (ngt litet, ngt oändligt flyktigt litet ögonblick) med mig själv om jag inte skulle gå och sova istället för att sitta här och skriva, nu är klockan snart 01.30. Resonerade (fortfarande flyktigt flyktigare flyktigast) huruvida sömn är överskattat eller om det bara är okej att ta dessa sällsynta "fingrarna-glöder-oavsett-vad-klockan-må-vara-tillfällena" då det bara är så kul att skriva och då ämnena ibland bara infinner sig och glädjen och tillfredställelsen är överväldigande i kroppen för varje ny finformulerad mening. Jag vet att det kommer att vara kul att läsa dessa inlägg vid senare tillfälle. Så, nu är det gjort. I bid you, god night! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0