Periodisk fasta i en vecka

2013-03-06 @ 21:33:00

Alla dagar utom den sista körde jag 8/16 (fasta kl. 20-12), den sista dagen fastade jag i 24 timmar. 
 
Det har gått bra. Barnen vet ingenting. 24-timmars var tråkig mer än någonting annat. Kroppen verkar inte påverkas speciellt mycket av fasta. Har inte vägt mig på länge innan så jag vet inte vad vikten var när jag startade men jag tror att det kanske kan vara minus 1½ kg denna vecka. Kanske blir det mer när väl magen kommer igång. Jag kommer att fortsätta med 8/16 för att jag mått väldigt bra av det. 24-timmars får vi se. Ska nog även försöka tänka på en dag mer, en dag mindre (vad gäller intag i mat - snåla mer dagen efter en "ätardag") vilket verkar vara fördelaktigt också. 
 
Over and out. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0