Periodisk fasta dag fem

2013-03-04 @ 00:36:54

I dag var det en helt annorlunda dag. Trots att jag och M firade vår 10-årsdag i förrgår och åt en hel del och senare än kl. 20 och jag i går därför åt lite mindre än vanligt (lunch och middag och ingenting mer efter middagen kl. 18.30) var jag inte hungrig i dag på förmiddagen. Jag har läst om att hungern lugnar ner sig men blev ändå överraskad. Nu får jag komma ihåg att dricka vatten igen.. Då tränade jag ändå en halvtimme tabata, duschade och gjorde ärenden innan lunch.
 
Det ska, förutom att inte äta så regelbundet även, vara bra att variera hur mycket vi äter från en dag till en annan. Därav den lite sparsammare dagen i går. I dag har vi varit på kalas och ätit god god lchf-ostkaka. =) Nu i kväll blev det sen vuxenmiddag i vardagsrummet framför film, vin och lchf-kokoskaka till efterrätt. I morgon funderar jag över att testa en längre fasta, vi får se. 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0