Min kost och livsstil - uppdatering 2

2013-04-28 @ 20:34:00

Jag kör fastedagen torsdag eller fredag, istället för måndag, tänkte jag - för när det har det gått flera dagar efter helgen är det ofta lättare att fasta (berättade en kollega, tack A, då det under helgen vanligen blir mer mat och gott). På en torsdag är du även motiverad inför helgen. Jag märkte också att jag hade lättare att hoppa över lunchen - blev inte hungrig, så att jag verkligen behövde dricka mkt vatten förrän vid tresnåret - och det är bättre att få komma hem och äta god, lugn och avslappnad middag med familjen. Lunchen är lättare att skippa på mitt jobb. Alltså, fastedagen torsdag, ända målet är middag. 
 
=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0