Godisfritt

2013-04-22 @ 21:23:00

Utan godis i sju dagar försmäktar jag..  äh. Utan godis nu i.. länge, sedan ett tag tillbaka, med undantag för två gånger i annan stad hos släkten. Mycket då, men annars inget och näe.. motsatt till vad jag trodde eller hur jag  tänkte att det skulle bli försmäktar jag faktiskt inte. Det går bra och lätt. Detta säger en som fortfarande ser godis som sin last i livet. Jag kommer aldrig sluta helt men jag kommer kanske äta mycket varannan månad. =) Det går. Jag är levande bevis. Min käpphäst i detta är förstås lchf, och det hjälper, mycket. 
 
Jag äter 90% Lindt choklad varje dag efter måltid. Efter middag på vardagar och efter lunch och middag under helgen. Lite socker, lite kolhydrater, inga färgämnen och inga tillsatser. Naturligt gott. 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0