Verkligheten

2012-09-28 @ 23:48:00

Skriver påverkad, åjo, här börjar verkligheten. En blogg är väl aldrig privat så här får ni lite av mig. Välmående slötittning på "an education" som jag sett förut. Slutar den inte illa. Jag tror det. Moraliskt sett i alla fall. Finns det egentligen något annat? Påverkad genom kräftskiva i hela min egen härlighet. Vin och mer mer mer av annat. Godis blev det i dag för lchf'aren. Mer 90%-ig (bla bla bla, jag har redan "skrivit" en hel del av detta inlägg i huvudet, det är det jag gör, jag hoppas bara att jag i skrivandets stund på pappret gör inlägget rättvisa..) choklad, paranötter och bär och grädde. Så svullar en sann lchf'are. I alla fall denna. 
 
 
M är ute, nu börjar livet, jag ute, han ute. Egen tid. Även han som tar för sig.  
 
Ensam-hemma-kväll. Härligt. Ja barnen sover ju sött där uppe förstås, men så är jag en stolt mamma av två, en två-åring och en fyra-åring. =) Tacksamhet över alla kramar och allt mys. Perspektiv. Alla åldrar har sin charm (även puberteten borde ha det).
 
 
Efter filmen blir det nog dans. Släcka ner, musik på och bara jag och rytmen. Släppa loss och bara vara i nuet. Det är jag, dansa. I morgon ska jag ut och dansa, själv. För att jag väljer det. Du får vara där, vara med men jag behöver dig inte. Jag kan själv. Det är säkert inte okej att säga så men det är min sanning. Jag klarar mig själv. Själv/ensam, är det egentligen någon skillnad?
 
Och nej, angående filmen mindes jag inte alldeles rätt, bara nästan. Ta hand om dig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0