Nära skjuter ingen hare

2012-09-09 @ 21:50:45

Nästan sjuk.
Jag kan bara tillskriva mitt tillstånd min lchf-kost.
 
I fredags efter hemmakräftskiva och vitt vin mådde jag inte bra i halsen. I går mådde jag inte heller bra i halsen och undrade i mitt stilla sinne om jag nu ändå skulle bli sjuk, trots att vi som äter lågkolhydratkost mer sällan är sjuka. Eller?
 
Visst, sömn kan göra en del, men inte allt. Det har varit ljuvligt att under dagen komma ihåg att jag i natt sov 11 timmar. Mm. =)
 
Och nu? Mår bra, halsen, bra. =)
 
Nepp, nästan sjuk men inte helt denna gången heller. Jag ser det såhär. Jag smittas precis som alla andra men min kropp har i dag bättre motståndskraft och jag blir inte sjuk som jag blev förr.
 
Är du av en annan åsikt? Låt höra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0