Mina nya kärlekar

2012-09-04 @ 21:15:00

Hur kan det vara så förbaskat gott med paranötter? Och så kommer en nöt som sopar gatan med alla andra paranötter. Ljuvligt.
 
Lindts choklad 90%! Ja jag vet att jag har nämnt chokladen i.. kanske två andra inlägg men det tål att upprepas. OBS! Dock INTE att förväxla med mindre %-haltig choklad från Lindt. Bara 90% som gäller. För att den är fantastisk.
 
Och så sist men inte minst, inlägget skrivet på - och kanske därför inte helt opartiskt, rödvin. Närmare bestämt det sydafrikanska Drostdy Hof. Mucho Gusto. Inte helt bra med både nötter och choklad och sedan rödvin på det, men något problem måste jag ju ha nu när livet blivit alldeles, alldeles underbart!
 
Lycklig lchf-are.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0