Väljer mina sockerduster..

2012-10-02 @ 23:38:00

..och det verkar fungera bra. Firade en kollega på jobbet i dag och att sitta tillsammans fem stycken runt ett bord med hembakade, supergoa bullar och god köpekladdkaka med chokladgrädde, varma hallon och grädde på vår eftermiddagsplaneringstid - och veckans längsta dag - verkade helt rätt tillfälle. Ingen dum uppladdning med grädde heller innan gympasset Jump. 30 minuters rephoppande, mkt tufft. Får se om det blir vadkramp i natt..
 
Jag fick ingen dipp av sockret/vetet men kanske att sockersuget kommer att triggas igång. Känns inte jättejobbigt. Än så länge dock inga "biverkningar". Att äta med gott samvete. Unna sig ibland, när det är helt rätt. Att ta sina utsatta duster (då jag inte har något alternativ att ta till). Däremellan kan jag baka själv med alternativa ingredienser, och förse mig med alternativ. Jag gillar detta enkla. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0