Syskon

2012-10-16 @ 23:06:49

Det är underbart att ha syskon. Ingen kan nå dig, förarga dig eller glädja dig eller ge energi som ett syskon. Denna trygga hamn där du alltid har en given plats och är välkommen. Där du kan blöta och stöta och få prata gott. Nu finns mina systrar i annan stad men de där telefonsamtalen som ger energi och skickar iväg dig vidare med ett leende på dina läppar de är guld i min bok.
 
Kände inte för att träna men pratade med syster och vipps var jag med stuns i benen nere och gick på gymmet. Sex underbara tabata senare så var det duschdags. Rodd, rehab-ben, plankan, triceps/axlar, baksida lår/rumpa, rygg. MYCKET energi togs med hem. 
 
 
Vet nu att jag vill ge mina barn mer än ett syskon. Det finns så mycket kärlek att sprida. Det är en otroligt fin gåva att få ge sina barn. Jag vet, jag har sagt det förut men det tål att sägas igen. =)
 
Jag är lycklig i mina syskon!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0