Influensan

2012-03-21 @ 08:09:06

Aldrig har jag väl varit gladare för att få gå upp strax innan kl. 07. Sov nog en hel del under dagen i går och vilade i soffan desto mer. Soffan innebär lite sneliggande då jag tittar på TV. Säkert inte ideal att slumra i heller. Så ont i kroppen och ryggen på småtimmarna i natt att sovandet bara var till besvär. De vanliga avlastningsknepen funkade inte och när till och med shaktimattan gick bet visste jag att bättre än såhär blir det inte.

Vad för sorts influensa?

Mkt snuva
huvudvärk
svälj-halsont
ont i kroppen, väldigt ömtålig, stel
en släng av illamående som inte resulterade i någonting när jag istället la mig ner på vårt golvuppvärmda badrumsgolv, där jag också vaknade en timme senare
näe jag har ingen feber - tog tempen och hade 39.9 (två alvedon)
diarré



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0