En mysig nästan hel veckas understöd

2012-07-01 @ 22:24:36

M åkte på sin seglingsresa med 40-gänget och hit kom mamma och S. Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, Sebastian hade hög feber i fem dagar, men det var supermysigt. Tack mamma och S för ett mycket härligt besök!

Kanske var det precis så det skulle vara, kvalitetstid med mormor och moster, det var ju inte han som följde med mig sist på min resa till dem. Han njöt i fulla drag och utnyttjade sina barnvakter till max. De åkte nog hem trötta.

Det här med att umgås med mina släktingar och barnen är nog verkligen någonting det. Det blir så mycket mys, vi bara är och umgås.

Jag sa att jag var tacksam för att det var här och de var verkligen här. Jag fick komma hem trött från jobbet och vila. Tack igen för det. Mamma jag sa det till dig, och nu S, tack! Jag vet att ni jobbade hårt.

Jag fick bjuda på den godaste maten och det var ordentligt härligt att få bjuda och jag fick tillbaka i mångfald i form av undanplockning. =) Jag fick till och med en plåsterlåda och utgångna mediciner avlämnade på apoteket!

Stickhjälp, kramar, kli på ryggen och i håret, spelkväll, en grillkväll efter att barnen lagt sig. Massor med godis. Vin, choklad. =) Mystid på baksidan, varma dagar, parkourpremiär med syster. Sovmorgon. Mm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0