Julbak á la lchf

2012-12-12 @ 20:08:50

Varför inte?
 
Pepparkakor och lussebullar inför Lucia och sedan blir det säkert någonting mer inför jul. Varför skulle jag välja att äta sådant som inte är bra för min kropp då det finns utomordentliga alternativ.
 
Jag är lchf-are. För mig betyder det att jag har gått vidare in i framtiden. Varför skulle jag ta ett steg tillbaka och baka vanliga sockerbomber till jul? Lchf-bullen som du undrar varför jag bakar har du säkert aldrig prövat. Ville jag ha en vanlig bulle kunde jag gått till affären. Där är utbudet fortfarande tyvärr nog begränsat till sockerätarna. Så är det.
 
Näe, jag förstår nog egentligen inte frågan varför jag bakar lchf. Jag äter ju lchf. Jag har ändrat mitt tänk och min kost/livsstil. Självklart bakar jag lchf till jul. =) Varför inte?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0