Earth Hour - släckte ni?

2012-04-01 @ 09:20:16

Som en kompis sa, men nu är jag tillbaka igen efter timmen. Hehe.

Ja vi behöver inte släcka och aldrig tända igen. Vi behöver bara tänka lite mer i vardagen. Vad står och brinner i onödan?

En spelkväll med levande ljus är välgörande för själen också! Jag VILL sträva mer efter det. Det blir nog dock inte Alfapet igen för jisses(!) så seg "mina mannen" var. Bokcirkelboken tog ingen skada när jag mellan varje drag nästa hann läsa två sidor. M tog ingen notis och hade inte tid att invända angående mitt läsande då han var helt uppslukad av sina bokstäver. Efter att klockan för länge sedan passerat 21.30 gav M till sist upp och sa att detta var värdelöst. På vilket jag snällt men bestämt replikerade att, det var han som var värdelös och att jag var just så bra, som vann stort. Till denna historia hör att M vanligtvis vinner i allt vad gäller allmänbildning. Jag kunde gott få äran där den var väl förtjänad. =) Mysigt hade vi alla fall.





I år blev det denna loggo. Den visar så tydligt på att alla kan dra sitt strå till stacken. Bra jobbat Gävle!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0