Miléa pussar

2011-09-29 @ 19:39:13

För, vad kan det vara, cirka tre veckor sedan började Miléa pussas. =) Så himla gott. Stängd mun också för det mesta. =) Det var de sista gångerna jag ammade henne, det var nog där det började. Plötsligt släppte hon, tittade upp på mig, sträckte upp ansiktet och när jag mötte henne fick jag den finaste pussen. Snacka om att hålla ens hjärta i sina små händer! Gosunge. <3

Lite i samma veva, kanske några dagar senare, började hon slänga slängpussar när hon vinkade av någon. =) Först tog hon bara handen till munnen, sen började hon prutta på handen när hon höll den mot munnen och nu gör hon riktiga pussljud mot sin lilla hand innan hon sträcker ut den igen. Puss älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0