Kuren dag 9

2011-09-29 @ 23:51:30

I går, dag nio, på vågen, 68 kg. Nu är jag inte hungrig längre tror jag. Det vill säga jag är inte hungrig på mellanmålstiderna, jag antar att jag skulle vara hungrig om jag inte åt något av mina frukost-, lunch- eller middagsmål. Dricker fortfarande tre liter vatten om dagen utan att behöva tvinga i mig det. =) Skönt.

Det är förvånansvärt lätt tycker jag. Smidigt. Andra behöver äta, jag ta mig en shake, en god shake. Dricker MYCKET med vatten, mår toppenbra. =)

Jag tycker att det är jätteskönt att bara kunna avstyra tankar på att äta någonting och helt kunna släppa det. Trots vad andra har sagt har jag nog aldrig tänkt så lite på mat. Så är jag en matmänniska också.

Jag lagar mat till barnen och vuxna och serverar väldoftande smarrig efterrätt till de vuxna, without breaking a sweat. =) Nice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0