Kuren dag 3

2011-09-22 @ 19:14:04

Hihi, prövade nyss en ny smak och blev överlycklig. GOD! Hade nämligen lite tvivel efter att ha prövat Mango, banan och chokladsmak som var direkt otrevliga och svåra att få i sig. Sitter nu och sippar på chokladminten och känner att nä nu kommer det att gå vägen med denna rena kur.

Det har inte varit svårt att inte äta. Tvärtom nästan, det är tidssparande och det var en riktig hit nu när vi åkte bil med barnen för att hälsa på mormor, morfar, systrar och kusin i annan stad. När vi stannade för lunch var det smidigt att bara kunna koncentrera sig på barnen. Det stoppet blev en hel halvtimme kortare. =) Nej, det som däremot har varit svårt har varit att pröva tre olika smaker i följd och inte gillat dem och tänkt att ska det vara såhär nu, ska jag behöva "äta" grejer som nästan inte går ner? Nu har jag goda favoriter. =)


Vad är då mitt mål, eller hur tänker jag mig att följande veckor kommer att se ut? Jag håller på i tre veckor och gör sedan den rekommenderade upptrappningen, dvs. en vecka med småstart på vanlig mat. 



Gillar,

grönsakssoppan
kycklingsoppan

vanilj
chokladmint
jordgubb


Tack för nu. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0