.. och som en fattiglapp till kvällen

2011-10-16 @ 20:08:30

I morgon ska jag börja äta frukost. =) Har bakat mitt gooooooooooooooda hälsobröd i dag. Inte så lätt med två intresserade barn som inte klarade av att bara titta. Nu är det dock gjort och frysen är full.

Jag tänkte även äta mellanmål både för och eftermiddag. En grej bara, vill testa keso, apelsin och nötter till första mellanmålet men i skolan är det ju nötförbud. Är det det i lärarrummet också?

Tror att jag gått ner mer under denna veckan. Jag åt en skiva av brödet i dag när det var nybakt och till mellanmål mellan lunch och soppmiddag blev det mellanmål bestående av en smörgås med ost och grönsaker, ett glas mjölk och ett päron. Annars har jag denna veckan bara ätit protein och grönsakslunch. Får se i morgon bitti vad vågen stannar på.. nyfiken. Har blivit ganska liten i kroppen nu. Jag kan sitta med korsade ben utan att foten somnar - märkte jag i går. =)

Nästa vecka ska jag äta som en fattiglapp till middag. Goda Cambridge kycklingsoppa, resten av dagen ska vara som vanligt. Sen är det dags att se om mitt nya tänk håller.  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0