Kuren - matbristen

2011-10-04 @ 17:43:49

Nu börjar det "bita lite" i fröjden över att på detta sätt justera vikten. Nu är det inte roligt längre. Jag känner att jag vill äta. Kanske har jag nått det stadie som Maria pratade om. Där kroppen har ett kroppsminne och vet att vid den här vikten mådde kroppen bra tidigare. I går vägde jag 67 kg. 

Jag vet att det är en rimlig vikt och kanske är det där jag kommer att ligga och kanske är det därför kroppen nu protesterar när jag håller på att gå under den vikten.. Kanske. Jag var och handlade kläder i går och jag tror nog att jag kommer att ligga här sedan. Jag går ner mer och sedan går jag upp lite men inte allt. Vi får se. Time will tell. 

Sen är det naturligtvis svårare att inte äta då jag i skolan arbetar över både frukost, frukt, lunch, mellanmål och frukt under olika dagar. Jaja, bit i nu då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0