Jag tänker på mat

2011-10-06 @ 19:50:19

Jag har börjat planera vad jag ska äta. Nu känns det lite farligt för det verkar vara ett upplägg för svullande om jag inte är försiktig. Jag ser fram emot att få börja äta nästa vecka. Mycket. =) Första dagen ska vara bara protein, en försiktig portion. Förutom de soppor jag äter. Dag 2-7 ska det vara en försiktig portion om dagen med protein och grönsaker. Efter den veckan är det halva tallriken med grönsaker i olika färger och en fjärdedel vardera med protein och kolhydrater som gäller.

Tidigare när jag blandade mina soppor och shaker sköljde jag bara av det överblivna i bunken och på mixern. Nu när jag vill äta igen tar jag försiktigt vara på varenda droppe. Slickepotten har blivit min bästa vän..

Och snart är det Robinson på TV..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0