Mm jättesmaskigt! =)

2011-05-11 @ 14:25:38

I går, när jag tyckte att det var lite väl tyst, och såg mig om efter Miléa hittade jag henne vid vår öppna diskmaskin. Jag höll på att förbereda inför kvällens amning och hade gått av och an till övervåningen och hämtat min bok (Haruki Murakami's "Fågeln som vrider upp världen" - rekommenderas).

Bredvid diskmaskinen var det två mörkbruna fläckar och jag tänkte direkt på brunsås från en visp eller så. Vi äter dock aldrig sås. Jag stod bakom Miléa böjde mig över henne och såg att hon var alldeles brun om läpparna. Hon hade hittat min mörka chokladbit som jag lagt på vardagsrumsbordet vid "amningsstationen". Det verkade vara väldigt gott. Tur hade vi i alla fall, att hon inte satt den i halsen. Vi kunde skratta åt det jag och M som själva är väldigt förtjusta i mörk choklad. Det var en lindrig liten "godisupplevelse" hon fått.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0