Min första prenumerant

2011-05-11 @ 10:49:27

Jag har tidigare av och till funderat på att använda BlogLovin men inte satt min in i hur det fungerar och så fick jag för några dagar sedan detta från Victoria,

"Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det:). Prenumererar nu på din blogg via BlogLovin'!

Tack Victoria, vad kul! Välkommen.
(Tyvärr har jag något strul med hennes inlägg och även mitt eget svar till Victoria som av någon anledning inte syns på bloggen, därför har jag skrivit det här istället).


Nu håller jag därför på med att "sätta mig in i det" och andra som också är intresserade kan prenumerera genom BlogLovin'

Ikonen du ska klicka på - om du vill bli meddelad då jag gjort ett inlägg - finns nästan längst ner i sidomenyn. =) Happy hunting! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0