Knät håller

2011-05-22 @ 12:04:24

Nu är jag snuvig (allergi eller förkylning, vem vet?) men förra veckan - var det väl - sprangs det två ganska försiktiga men ändå mer än 30 minuter långa löparrundor i terräng. O s---n (som i h-----e men gubben som bor där) vilken träningsverk jag fick i vänster framsida lår (ensidigt, vad innebär det?) efter första rundan. Efter andra passet var kroppen helt som vanligt igen.

Förvånansvärt lätt gick det dock att börja springa. Har ju i och för sig tränat regelbundet länge men inte löpning. HELT underbart vore det om jag kunde fortsätta att springa. Så bra komplement, så skönt på sommaren, bra semesterträning och tidseffektivt.

Ja, heja H20-träningen som låter mig vara så här frisk i mina knän! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0