En görandets lördag

2011-05-15 @ 23:26:25

Började gårdagen med att gå upp med barnen. Runt sju kan klockan ha varit. Under gårdsstädningen tvättade jag garageporten och rensade i gemensamma rabatter.

Familjepaus. Alla sov gott efter lunch. Både barn och föräldrar. Underbart skönt.

Sen grävde jag i trädgården efter maskrosor. Tillfredställande och samtidigt oerhört långsamt arbete. Bakade tårtbotten och bröd till barnen. Strax innan Melodifestivalen började gjorde jag i ordning tårtan (som av släkt skullle smaskas dagen efter då vi firar M) men att titta på Mästarnas mästare OCH Melodifestivalen OCH sätta ihop den återstående grinden blev mig övermäktigt. Tyckte attd et dock gick mkt bra att slå över mellan de två programmen. =) Härlig doer dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0