Busa med mamma i sängen

2011-05-22 @ 15:10:15

För några dagar sedan när jag och Miléa sovit vår förmiddagslur i dubbelsängen föll hon med flit från sittandes bakåt ner i sängen. Hon satte sig upp och gjorde samma sak igen. Jag var snabb att hänga på och började säga "åååååh boink" samtidigt som hon trillade bakåt. Det tyckte Miléa var jättekul och jag kunde även få henne att trilla igen och igen genom att göra ljudet. Några gånger sade hon själv "ååååh" medan hon trillade bakåt.

Med två barn kan jag verkligen känna att det är viktigt att jag stannar upp och har små ögonblick med Miléa på samma sätt som jag hade det med Sebastian i samma ålder. =) Jag är nog lite mer egen-tid-sökande nu än jag känner att jag var då.



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 03:50:45
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0