Veckohandling utan skötbord

2011-03-16 @ 22:28:20

Följande brev gick i dag iväg via mail.

"Hej.


Jag och min familj har sedan två veckor tillbaka börjat veckohandla i er ______butik.


Vårt yngsta barn är nio månader och behöver liksom vi andra i familjen äta direkt innan vi åker för att det ska bli ett så bra besök hos er som möjligt. Tyvärr har det alla tre gånger vi varit hos er inneburit att hon behövt byta en bajsblöja innan vi påbörjat vår handling.


I er butik har ni en stor kundtoalett. Jag har vid varje besök, önskat ett skötbord till toaletten, och har i min förfrågan blivit bemött med varierande vänlighetsgrad av er personal.


Det är låg servicenivå att inte tas på allvar och jag skriver nu för att jag - efter att ha pratat med flera i er personal - är osäker på om mitt önskemål alls blivit framfört.


I de butiker vi veckohandlat tidigare har det varit väldigt smidigt att byta blöja (det borde inte heller kosta oss fem kronor). Skulle detta önskemål vara någonting som ni inte känner er kunna tillmötesgå (trots att det finns gott om plats för ett skötbord), eller att vi barnfamiljer ska betala för en toalett vi inte använder, blir vår familj tvungen att omvärdera vårt beslut att gynna er butikskedja.


Jag förväntar mig svar på detta brev.

 

Med vänlig hälsning (underskrift)"




Kan bara undra vad jag får för svar på detta mail.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0