Miléa magsjuk

2011-03-27 @ 07:53:38

Återigen är Miléa magsjuk och kräks. Det gör så ont i en och det är alldeles outhärdligt när hennes lilla kropp får duka under för kräksspasmerna som är beslutsamma i att tömma magen som redan är tom och ingenting kan producera. Jag ammar emellan och det får behållas och vätskan behövs tydligen för ingenting kommer upp.

Sjuk Miléa som kräkts flera gånger under natten =( Och Sebastian som sovit hela natten utan att vakna en enda gång. Skönt då, jobbigt nu när han som vanligt vaknar vid 06 och vi dessutom förlorar en timme (M får sova kortare tid för att jag ska hinna sova några timmar igen).



Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-08 @ 19:54:58
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: L

Vad kul Victoria! Välkommen hit!!

2011-05-08 @ 20:24:15
URL: http://mammamedknuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0