Lite GI och goda fetter

2011-03-17 @ 14:26:44

Har börjat kolla lite på bra råvaror. Jag har aldrig "dietat" och kommer inte att börja nu men GI finner jag lite intressent eftersom den fokuserar i alla fall lite på att äta bra fetter. Jag menar t.ex. olivolja, avokado och lax är ju inga problem att stoppa i sig. Har börjat äta jordnötter och experimenterar lite med att ta bort kolhydraterna till lunch och middag.

Vet inte om det kommer bli så mycket mer av det. Jag ändrar aldrig vanor för bara en tid utan vill ha någonting att följa jämt. Jag vet inte hur bra det är att ta bort kolhydraterna, humöret förändras lite tycker jag. Är det någonting någon annan lagt märke till?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0