Eat Love Pray

2011-03-15 @ 23:42:14

Jag vill höra varje ord, lyssna till varje visdom och spara alla gåvor som ges mig. Filmen är så mycket mer än vad filmen är, jag kan inte förklara det på annat sätt men jag vet att min nya vän J skulle förstå precis vad jag menar, och det beskriver på ett underbart sätt vem hon är.

Denna film och att höra henne uttrycka liknande känslor som jag känner om den gör denna nya period i mitt liv synlig för mig och så så spännande. Vi kan nå så långt tillsammans och det är ingenting som hindrar oss att söka mer. Söka ensamma och att söka tillsammans.

Jag vill läsa boken för att inte undgå att få uppleva dess fulla budskap. Se allt vad jag kan se. Jag har haft några liknande ögonblick tidigare i mitt liv. Med spännande människomöten, i min fantastiska utbildning och gåvor från andra. Jag ser fram emot att fortsätta mitt liv där allt med ens tycks mig nytt och spännande och där the sky is the limit, där ingenting är omöjligt eller utom räckhåll.

Mina ledtrådar är konfliktlösningskursen, Gunlög, J, A, ett nummer till ett medium och två oavslutade C-uppsatser. Härifrån finns bara resten att för mig skapa.




Kommentarer
Postat av: Jonna

Linda, vad härligt att läsa. När vi sträcker oss ut i det okända, efter något nytt. Övervinner oss själva och konfronterar våra rädslor-DÅ kan kvantmekanismerna verka för oss och NYA ting kan exponeras för oss. Eller snarare, vi för dem. Bland annat härliga vänner som vi får förmånen att vandra tillsammans med en tid på vår resa.Det är fantastisk att göra. Den största resan är inåt. Vi har ingen ANING om vad som gömmer sig där.

2011-03-16 @ 06:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0