"An idiot abroad"

2011-03-17 @ 23:45:35

Har precis sett en del av vad jag tror var sista programmet av "An idiot abroad". Jag har bara sett ett av programmen tidigare. Jättekul. Jag ska se till att se alla. Under detta sista(?) program såg de tillbaka på några scener från tidigare program.

När jag först "mötte" Pilkingson tänkte jag, vilken knäppis. Nu tänker jag att det är otroligt upplyftande att se världen ur hans ögon, dvs. inte som alla andra. Hur många skulle dissa underverken i världen?

Hans argument kan du ofta inte ta hål på för de funkar ur den vinkel han ser på världen. När han säger att Kinamuren fortsätter i mil efter mil över bergen, men det gör motorvägen också, så har han ju rätt. En fisk som är osynlig kan du ju inte se, så hur kan du veta att den är där. Angående den där mobbningen som de talade om så verkar han faktiskt helt oberörd och jag vill genast veta hur han kommit att få en sådan fantastisk självkänsla. Jag tror inte att någon kan vara så dum att de inte märker att någon driver med en eller är elak. Eller är det möjligt?

Jag har som sagt inte sett serien utan endast ett program så jag återkommer helt enkelt när jag gjort det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0