En bra frukost! :D

2011-01-31 @ 10:05:42

Jag åt en GOD frukost i morse!

1dl havregryn (fiberberikade blev det)
1dl mjölk
1 ägg
lite salt

Vispa ihop och stek som pannkaka. Ät med keso och sharonfrukt. Gaffeln: ta första pannkaka, lägg på keso med kniven och spetsa sedan sharonen (eftersom sharonen är det söta låt det vara det första som kommer mot tungan).

Det var gott! Smakade ju lite pannkaka och mätt blev jag! Annars äter jag havregrynsgröt ett hårtkokt ägg och någon smörgås eller frukt men på gröten blir det lättsockrad lingonsylt och det är ju fint att kunna äta utan socker, men det är inte gott, därav sylten. Smörgåsen hade jag velat skippa men blir inte mätt och vad ska jag då äta?

Detta kommer det dock bli mer utav!! Yeah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0