Träning -> 4e sept

2010-09-04 @ 13:40:33

Nu har jag tränat i två veckor. Nyuppstart sedan Miléa kom. Tre gånger i veckan har det blivit. =) Med Hip hop abs (Hha).

I dag hittade jag den träningsrutin som jag hade förut under den period då jag använde Hha. I dag hittade jag nog på grund av det tillbaka till glädjen i rutinen. Jag tränar ett och ett halvt program och gör de rörelser jag tycker är kul om det kommer någonting som jag inte känner för. Som i dag blir det ofta ett högre tempo när jag gör så och jag behöver därför inte följa träningsprogrammet religiöst (knäppt uttryck egentligen! Kanske används mest på engelska). Det blir kul och tufft. De två första sessionerna tränade jag 30 minuter, sen blev det 43 minuter tre gånger och i dag, när jag tränat till två olika program men inte hela på det andra är det 45 minuter.

Nej det blir inte någon timme eller en och en halv timme som när jag spelade fotboll förut och det är för att jag ska hinna med att träna med två barn. Jag tror dock att med lite planering skulle jag nog kunna göra det en helgdag i veckan då Magnus är hemma också och ett eller två barn sover. =) Det hade varit perfekt! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0