Samtal under hemfärd

2010-09-23 @ 00:08:52

Det är kul att hämta Sebastian hos H. Häromdagen fick jag efter BVC besök med Miléa inte med mig hans sittdel till vagnen så han fick till sin stora förtjusning gå hem. Det gick jättebra. När vi gått en bit kom vi till ett stort träd där vi en gång tidigare stannat till under en regnskur för att inte bli blöta. Sebastian gick in under det stora trädet och sade förklarande att "jag under trädet, jag inte blöt då". Nej just det, svarade jag honom och log.

I dag när vi gick hem från H tittade han mot en villa och sade "bajs där". Först förstod jag inte vad han menade för jag kunde inte se något bajs, sen såg jag att de hade hängt ut en madrass. Jag förstod att Sebastian tänkte på när vi fått tvätta hans bäddmadrass när det någon gång läckt från hans bajsblöja på morgonen. =) Söta Sebastian.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0