Överhängande - så gick det

2010-09-10 @ 22:17:23

Detta är "del 2". "Del 1" hittar du här.

Jag ska precis hoppa in i duschen då Miléa vaknar. Perfekt tänker jag eftersom jag inte velat stå i duschen då hon vaknar. Jag sätter henne i babysittern och hoppar in i duschen. Jag schamponerar håret och börjar den kroppsliga tvagningen, då, vaknar Sebastian. Nåja. Jag hann träna i alla fall hinner jag tänka medan jag sköljer av mig tvålen samtidigt som jag upprepade gånger ropar till Sebastian att mamma kommer snart snart, ska bara skölja av mig först. 

Slutsumman hamnade när allt var klart med 40 minuters träning och två av tre (inte dåligt det) nyduschade familjemedlemmar. Sebastian verkade fullständigt nöjd med att få komma direkt från sängen in i duschen för han pratade om att duscha efter han sovit i dag också. =) Perfekt blev det alltså, att Sebastians duschdag sammanföll med min "testa-att-träna-trots-att-jag-är-ensam-hemma-med-båda-barnen-dag". Nice!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0