Miléa somnar själv i egen säng

2010-09-30 @ 22:13:45

För mindre än en månad sedan fick Miléa för första gången krypa ner i spjälsängen, det var när Sebastian fick sin stora säng. Hon sover hos mig på natten (jag kommer ihåg att jag var mer konsekvent med att lägga tillbaka Sebastian i spjälsängen när jag ammat klart eller vaknade på natten efter amning efter att vi båda somnat) och jag lägger inte tillbaka henne under natten. (Detta är tvåbarnsmamman som inte vill väcka någon av sina vargar på natten. Priset för det är att vakna flertalet morgnar stel som en pinne efter att inte riktigt kunnat ligga som jag vill och sova. Jag har dessutom gått från en rullande sovandes till en helt stillaliggandes. Tänk att jag en mamma faktiskt INTE rullar över sin bebis). Trots detta, att hon sover hos mig på natten, kan jag lägga ner henne i sängen när hon sover - hon vaknar naturligtvis oftast då - men ändå pussa henne gå ut, släcka och låta henne somna själv. Lite coolt faktiskt. =) Miléa är tre och en halv månad gammal.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0