Bra Sebastian, säger H

2010-09-29 @ 15:44:34

Stolt som en tupp blev jag i dag när jag hämtade Sebastian från vår dagbarnvårdare H. Hon skickade nämligen med mig många goda ord om Sebastian. Hon berättade att Sebastian är jättedyjtig när han är hon henne. Han lyssnar och gör som H säger. Han är snäll mot de andra barnen och tröstar när någon är ledsen. Han tar inte längre leksaker ifrån de andra och är den som kan sitta och fixa och greja längst när de är inne, meddelar H. Han är även bra på att fråga innan han gör. Jättekul!

Jag tror att Sebastian har börjat hitta ett nytt lugn i sig själv nu. Skönt för honom. Tänk att det kan vara lite lugnt också efter fyllda två år! =) Det har blivit mycket återknytning till det H sa i dag och han har fått mycket beröm. Bra jobbat Sebastian!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0