Och hur går det med träningen?

2010-10-04 @ 01:34:25

Jojo, finemang. =) Har nu haft första veckan med Zumba och stormtrivs. Förra veckan då vi hade dop och släktbesök blev det en träning och denna vecka har jag tränat fyra gånger. I dag var farmor här så jag kunde köra en extra lång träning och det blev ett väldigt härligt, roligt och svettigt pass på en timme och tio minuter. Först hade jag lite samvetskval över att jag tränade medan farmor var här men sedan tänkte jag på när jag senast tränade i över en timme och kom fram till att det har jag inte gjort sedan innan Sebastian kom... då ändrade jag inställning. Underbart att kunna träna så igen. Undrar om jag kommer att få bort "flebbet" (det vet alla som fött barn vad det är) också? Time will tell. Might as well have fun doing it right?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0