Vattengympan är igång igen

2010-11-09 @ 20:11:03

.. och bättre sent än aldrig. Eller ja, Miléa var ändå bara precis fyra månader när jag började, men då hade jag redan tränat i cirka två månder med annat. Jag hade börjat känna av knäna igen förstås, jag vet, broken record, du har hört denna visa förrut, men, det tål ju att sägas igen. Riktigt såhär har jag inte sagt det förut men "vattengympa är inget för gamla tanter!" Utan vattengympa hade jag inte kunnat träna, någonting tror jag. Jag får i alla fall känningar och sen.. när vattengympan är igång, då är allt som det ska igen. =) Helt och skönt. Bra instruktörer och ett maxat tempo, och näe, ni gör säkert ert bästa men tanter, step aside. Här kommer den nya generationen vattengympa fantaster och vi är unga och ivriga. =) Vattengympa rules. Eller ja, vi tränar ju det som heter vattenspinning och vattenstyrka. Benämningen vattengympa känns kanske lite förlegad, som om det vore för tanter liksom. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0