74 kg

2010-11-09 @ 20:00:44

Jo nu är jag peppad. Låg stilla på 78 kg så länge att jag började misströsta. Jag hade ändå skurit ner på svullandet en del. Näe, visst, efter förlossning så är det "nio månader upp nio månader ner" som gäller men vilken nybliven mamma vill inte snabbt bli av med sina kilon. Jag har inte stressat över det, förrän nu då jag verkligen försökte och inte såg några utslag av mina duktiga dagar. Med Sebastian kollade jag inte mycket innan sex månader och då hade jag gått ner alla kilon så det var inte så mycket med det. Denna gång har det känts lite tyngre. Nej, jag blev inte tyngre, jag gick upp samma men det säger sig självt att det är lättare att finna träningstid med ett barn än med två. Det blir väl dessutom svårare att gå ner vikten allteftersom åren tickar på, även om förra graviditeten bara är två år sedan. Funderingar, funderingar, funderingar.. Men nu, 74kg. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0